sâmbătă, 23 mai 2015

Nice- Orasul de care pot spune ca m-am indragostit!

Orasele pe care le-am vizitat pana acum au lasat o amprenta asupra mea si de fiecare data am dorit sa ma reintorc, dar la Nice am nutrit si alt fel de sentimente. In primul rand locul imi este familiar datorita unor persoane dragi mie care locuiesc in apropiere si in al doilea rand datorita "aromei" pe care o poarta si pe care am savurat-o exact ca si in visele mele.
Am ajuns acolo as putea spune intamplator (sau nu!), pentru ca, probabil,  puterea intentiei a fost atat de mare incat nu m-a lasat doar sa sper. Astfel, mi-am manifestat o dorinta, pur si simplu, lasand totul sa curga in voie.
Va asigur insa, ca o parte din sufletul meu a ramas acolo, pentru totdeauna si am promis ca ma voi reintoarce. Si asta se va intampla foarte curand!













Uneori fotografiile sunt "neincapatoare" pentru a surprinde emotia. Recunosc, am lasat aboslut toate trairile sa ma invaluie.


Niciun comentariu:


free counters